"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

joi, 8 octombrie 2009

tu,numai tu...


toamna-i un balans
ploaia doar un dans,
ai de gând să plângi?
fă-o-n dungi! :)



şi dacă iarna nu mă suferă de la sine,
ei bine...
winampul mă iubeşte
şi-mi pune melodii perfecte
cu acorduri de alint
ca să continui să mă mint
că e în derulare... vară.

şi dacă tu taci,
o faci ca să înţeleg
că toată fiinţa ta
se zbate-n cuvinte
şi mâna mea simte
tremurul din gândul tău
şi zgomotul pe care-l faci
atungi când îţi retragi
inima...

e-o noapte de-un miez fantomatic,
o realitate cu izm basmatic
şi-un octombrie ce curge în frunze
cu uitare şi sfârşit de poveste...
fără rimă.

2 comentarii:

  1. Incep prin a-ti marturisi ca nu am citit in viata mea un blog mai prost. Defapt am mai citit unul la fel de prost: Fluture venit din amintiri. Probabil aveti vreun concurs grotesc: cel mai prost blog din istoria omenirii. Felicitari! Ai castigat! Kilogramele in plus de creier depuse pe solduri te-au ajutat sa caci un blog ca asta. Bra-vo! Ai izbutit sa urci de pe treapta anonimatului pe cea a penibilului, ajutata de macaraua prostiei. Totusi te apreciez pentru un lucru: e nevoie de multa inconstienta sa fii in stare sa publici asemenea cacaturi.
    Unii ar putea spune ca esti proasta. EU le-as spune acestora, precum si Obama a spus: "Yes! We can!". Inchei acest comentariu prin a te sfatui sa-ti stergi blogul asta de cacat si sa prezinti scuze umanitatii pentru poluarea vizuala si mintala provocata de asa-zisele tale metafore.

    Prin stergerea acestui comentariu dai dovada de lasitate. Nu te gandi la cine a scris acest comentariu, ci de ce. Daca nu vei ajunge la niciun raspuns, iti spun eu: Pentru ca scrii de cacat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur nu merită să iroseşti energie şi timp pt a da replică unui om frustrat care nu îşi foloseşte nici 0,1% din creier şi nu are curaj să îşi asume consecinţele pt ceea ce spune,lăsând un comentariu îndelung "elaborat" (pe care îl postează cu uzuala comandă "copy+paste" şi pe blogul "Fluture venit din amintiri"). Cuvintele tale "stimabile" par a fi scoase din groapa de gunoi şi din mahalaua care nu îţi permite să ai măcar un minim de bun simţ. Se acceptă critica,dar nu injuriile ! ;) UN ANONIM e un om fără identitate, un nimic... şi sfat: fă-ţi rost de o viaţă şi trăieşte-o!

    RăspundețiȘtergere