"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

duminică, 18 octombrie 2009

gata.




ştii ceva?
mi-a ajuns-
punct
nu mai pune atâtea virgule,
asta nu e o enumerare de iubiri...

iubirea e o singură vară continuă,
una care nu se stinge
şi nu îngheaţă,
un an secolizat în mileniile nesfârşitului,
un soare cald ce luminează simultan
ambele jumătăţi de planetă...
cel puţin asta îmi place să cred :
că e minunată,sublimă,perfectă
deci de neatins
şi astfel mă disculp că am fost
o incapabilă
şi-un incapabil
la pătrat.
rămânem deci capabili
amândoi
separat
să regretăm.

încetează!
destul.
fără poveşti,
fără trageri de timp
sau de sfori,
nu sunt o păpuşă,
sunt o inimă fără picioare,
n-am nevoie decât decât de cârje
ca să ajung până la uitare...
şi de mila ta ca să nu îmi pui piedică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu