"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

vineri, 2 octombrie 2009

. . .

n-ai ştiut niciodată altceva: decât să mă iubeşti şi să pui punctele de suspensie-3 de fiecare dată. uneori puneai punctele şi atât.ştiam totuşi că mă iubeşti în golul dintre ele.
mie mi-ar fi ajuns şi două din 3...pt că DOI sunt de ajuns întotdeauna în orice,doar că dragostea noastră nu încăpea între 2 puncte.
într-un final ai pus doar unul şi s-a sfârşit tot: iubirea noastră n-a mai avut unde să se retragă şi a dispărut.


în numele infinitelor ori în care am plâns sau am iubit cu 3 puncte de suspensie, pt toate tăcerile strânse în ele,pt că tu acum nu mi le mai dai şi vrei să le faci ale tale,pt tot şi mai mult decât nu ar încăpea niciodată în cuvinte,rămân din seara asta aceleaşi vechi 3 puncte.


. . .

Un comentariu:

  1. vestitele puncte de suspensie sunt omniprezente acolo pentru că flacăra nu s-a stins niciodată!

    ratată mică, te iubesc!

    RăspundețiȘtergere