"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

vineri, 2 octombrie 2009

nu ştiu ce vreau sau nu vreau să ştiu?

nici nu ştiu.


nu ştiu de ce scriu despre tine iar şi iar ...
nu ştiu de fapt de ce doar despre tine pot scrie.
nu ştiu dacă măcar ăsta e un lucru bun sau rău. de fapt, nu mai ştiu de mult să separ binele de rău.
nu ştiu,şi e foarte grav, să mă separ pe mine de tine. O bară din asta dreaptă,|, ajunge? O virgulă sigur e puţin,ea face decât o pauză scurtă într-o poveste. Să fie oare punctul ceea ce căutăm? dacă pun spaţiu între numele noastre,gata suntem despărţiţi? nu cred. ştii de ce? pt că la noi nu s-a ţinut niciodată cont de distanţă... dacă pun timp între noi e mai eficient?

nu ştiu.chiar nu ştiu.


nu ştiu ce s-a legat între noi de nu se rupe.Poate suntem un cuvânt monosilabic care nu se poate despărţii,dessigurrr da...suntem NOI. NOI nu se poate despărţii... în silabe practic.
nu ştiu de ce nu serveşte nimic ca să trec peste,de ce ştiu că e posibil şi totuşi nu ating posibilul ăsta imposibil:"eşti undeva mai presus de uitare "
nu ştiu dacă nu am ajuns să mă mint pe mine însămi.
nu ştiu dacă nu cumva dau prea mare importanţă la tot şi nu ştiu deloc şi mă roade dacă tu te mai frămânţi măcar puţin din cauza mea.

nu ştiu,dar aş vrea să ştiu...

de ce în nopţile ca astea toamna nu are ce face şi se pune pe plâns.
de ce pietrele din piept nu se spală ca alea de pe trotuare.
de ce clipocitul de sub roţile fugânde nu te trezeşte din somn să-ţi spună că e prea multă ploaie şi inimile se înmoaie.
de ce îmi curg cuvinte întruna şi nu lacrimi.
de ce nu mă dau cu capul de pereţi şi nu ţip,nu disper , ci doar sufăr mocnit într-o reţinere "raţională" de fată cu autocontrol emoţional.
de ce doare totul atât de tare şi nu mai pot să spun "Au!"
de ce nu mai sunt EU.
de ce nu mai sunt TU.
de ce nu mă mai am.
de ce nu mă mai ai.
de ce nu ne mai avem.





pS: probabil la multe "nuştiuri" am găsit deja răspunsuri în timp ce mă străduiam să găsesc întrebările potrivite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu