"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

luni, 21 septembrie 2009

dar mă iubeşti,nu-i aşa?


uneori,mergând pe stradă,închid ochii.Închid ochii dintr-un motiv stupid: sper ca atunci când îi deschid tu să apari ca din senin în faţa mea şi să mă iei în braţe ca pe un copil cretin ce sunt. Da...închid ochii,mă concentrez pe dorinţă(exact ca un magician,dar ce puteri speciale am eu?) şi îi deschid şiiiii..degeaba.Uit mereu că nu pot să visez şi în acelaşi timp să nu mă desprind de realitate...

Uneori... te văd în toate persoanele care trec pe lângă mine.Apoi râd de mine însămi: cum ar putea altcineva să fie TU? Că dacă te-aş găsii în oricine ar fi foarte uşor,dar oamenii sunt făcuţi să fie unici şi iubiţi pentru ceea ce înseamnă. eu nu am apucat să îţi spun ţie cât însemni pentru mine...

Uneori îmi vine să alerg până la uşa ta,să sun şi să te oblig să mă priveşti...să mă postez acolo şi să nu mai plec până ţi-aş smulge măcar un zâmbet... dar,c`monn...nu am atâta sânge în mine.

Uneori...uneori îmi vine să calc pe mândrie...chiar dacă ştiu că la mine asta e echivalent cu alergatu` pe cărbuni încinşi...dar uneori îmi vine să fac asta doar ca să doară, să doară cât te-a durut pe tine atunci când tu sufereai din dragoste şi eu de prea mult orgoliu.

Uneori încerc să îţi dau de înţeles că încă mă mai gândesc la tine, uneori vreau să te nenorocesc cu incertitudini...

Uneori te sun şi îţi închid,alteori nu te sun deloc zile întregi...uneori te sun şi vorbim cu orele şi te mint iar în acelaşi fel şi îţi promit că am să fiu o altă EU. Tu taci şi înghiţi găluşca,pentru că deşi ştii adevărul,ştii şi că nu te-ai putea lipsii de mine...

Uneori mă joc...alteori îmi pierd propriul joc şi atunci se dărâmă totul,nu mai am chef nici de tine,nici de nimeni şi cu atât mai puţin de mine însămi...


Uneori îmi amintesc cum ne-am iubit şi închid ochii... e de ajuns ca tu să apari în faţa mea...ca o amintire însă.





ps: PUT A SPELL AROUND ME,PLEASE!


Katie Melua - I Cried for you
Vezi mai multe video din Muzica

Un comentariu: