"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

duminică, 6 septembrie 2009

cum se tace când te doare?

ce ai vrut?să mă doară...?
e bine atunci,ai reuşit
în tot ce ţi-ai propus:
pentru că
mă doare tot!
mă doare chiar şi ce nu mă mai doare deja...
pentru că vine frigul şi eu nici nu mai ştiu
să ajung acasă,
pentru că toamna nu mă lasă
şi pentru că
timpul a măturat firimiturile fine
de dragoste proaspăt scoasă din vară
pe care le-nşirasem pe drum...
Gretel îl avea pe Hänsel,
eu a cui rămân de acum?

cel mai tare doare
că eu sunt cea care ţi-a pus arma în mână
şi-am spus liniştit:răneşte şi pleacă...!
altfel,tu nu mi-ai fi făcut rău niciodată...

şi în cele din urmă doare,
că te-am făcut pe tine să te doară
atât de inuman de crud
încât ai crezut
că e normal să administrezi,
la rândul tău,
durere...

Un comentariu: