"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

joi, 27 ianuarie 2011

purgatoriu

Suntem doar niște cuvinte

Mărunte,ordinare sau poate mari

și ne întâmplăm unii altora

pe o galaxie de limbi imposibile.

Ne rostim repezit, alambicat

În fel și fel de bâlbâieli

Sau articulații bolnave,

Uneori în interDICȚIE,

alteori pe contraSENS.

Salubrizăm mintea

De mediocritatea excesului

Si cosmetizăm tăcerile,

Vorbim sau zicem,

Compunem,scindăm,

Ne abreviem , ne ortografiăm,

Ne punem la punct,

Alții se opintesc în virgule

și învățăm să ne despărțim

în silabe, la capăt de rând.

Facem poezie

Sau conversații banale,

Teatru,

Dragoste

Sau lumină...

Etc.

Cuvinte,

Ne ținem sau nu minte,

Ne scriem sau ne zburăm,

Alternative variate

De a ne sporovăi existența...

4 comentarii:

  1. Sunt cuvintele pe care le citesc într-o dimineață de joi, perfect aranjate, perfect aruncate, perfect spuse. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Teatru,

    Dragoste

    Sau lumină..."
    Mi-a placut poemul mult:)

    RăspundețiȘtergere
  3. fac un semn frumoaselor tale cuvinte si le rog sa nu se opreasca niciodata din a se aseza in versuri, În fel și fel de bâlbâieli,sau articulații bolnave, uneori în interDICȚIE, alteori pe contraSENS.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult :D chiar ai talent si tot ce ai spus simt ca este adevarat si ca deja prind radacini in sufletul meu :D am si eu blog, www.profund-antianalfabet.blogspot.com si daca vrei sa ne imprietenim uite id-ul meu : halchinadelina

    RăspundețiȘtergere