"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

marți, 25 ianuarie 2011

sinapticopunctepuncte

priviri sterile. impasibilități ivite-n amurgul iubirilor
sunt unele ierni de nopți ce n-au să poată fi descompuse în perfect compus.
sunt unele zăpezi care se nasc din aburi de ceai cu gust de "nu mă uita".

am amânat destul întâlnirea cu ireparabilul, dar m-am apropiat de timp exact atunci când am știu să-l pierd mai cu patos.

aruncată într-un pasaj ratat de la prima literă.am gene încărcate de obscur atunci când clipesc sensurile după care deslușeam cândva câlți de sânge. acum îmi pieptăn momentele de liniște și nu sunt în stare să-mi dau seama câte minciuni mi-am vândut pe credit.

mișcare de revoluție a unor iluzii în jurul unui EU aproximat greșit. regret, regret că nefăcând nimic pentru mine, nu am reușit să fac ceva pentru alții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu