"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

duminică, 16 ianuarie 2011

iar și iar

îți mai trebuie pielea
sau te descotorosesc de ea,
iubitul meu?
la fel cum te-am dezbrăcat de tine însuți,
cel care nu-mi erai
și cu care nu aveam ce face...
pot
să-ți mai dau jos încă un strat
de depărtări care-mi pun piedică
să-ți cuceresc aproapele
cel mai de-aproape...?


vezi tu,conturul buzelor tale îl trag
cu liniile corpului meu
și-n geometria asta anarhistă
toate punctele în care coincidem
duc spre infinit.

ține-mă !
că visez
și s-ar putea să cad,
pentru prima dată
în echilibru perfect
și mă tem c-are să-mi placă
prea mult
și-am să te iubesc
prea tare.

7 comentarii:

  1. Dacă persoana căreia îi dedici există ar trebui să se simtă fericită. Dacă este doar imaginară, simte-te tu în locul ei, face parte din tine totuși. alcătuiești cu persoana aceea un întreg.

    RăspundețiȘtergere
  2. flattered, șerban de acel "as usual"

    RăspundețiȘtergere
  3. @ mihay : e mai mult decât existentă persoana și mai mult decât în mine.

    RăspundețiȘtergere