"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

miercuri, 26 ianuarie 2011

spurt

e atat de simplu ! -
intentionat

o sa-ti bati capul sa ma complici,
sa ma amplifici in ceea ce nu pot fi
decat daca inchizi ochi si
tragi perdelele la urechi
ca sa nu intre noaptea
inainte sa ajungi tu acasa.

am gasit vreo 2-3 minti libere,
dar nu am putut sa le locuiesc multa vreme
pentru ca duceau lipsa de suflet,
apoi am sesizat niste suflete goale
si m-am decis sa le umplu cu-minte.


nu stiu unde am gresit.

in zile ca cea de azi
imi amintesc cat de bine ma pricep in a nu-mi aminti de masura.


ma prinde soarele
si bronzul se duce.
ma prinde rosul,
dar ma stinge
ma prinde tot ce
imi scapa,
iar el ma prinde
doar ca sa ma lase in urma.

Un comentariu:

  1. Ai umplut suflete goale cu minte si minti goale cu suflet? Masura? Uneori este atat de bine fara masura ...

    RăspundețiȘtergere