"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

vineri, 30 aprilie 2010

cred în baliverne



Ne învăţăm lecţiile de la cei cărora le predăm.
Ne aflăm temerile de la cei care ne sperie.
Ne măsurăm înălţimea în raport cu cei în a căror ochi ne aplecăm să privim.
Ne ştim pe noi în măsura în care îi cunoaştem pe ceilalţi.
Ne eliberăm doar când dăm drumul acelora pe care îi strângem.
Ne mărim doar atunci când acceptăm că suntem mici.
Ne avem doar când ne pierdem unii pe alţii.
Ne găsim doar când reuşim să plecăm în căutarea noastră.

EU mă cunosc doar atunci când mă văd la alţii.
EU mă văd doar când fug de mine.
EU fug doar atunci când a rămâne e o laşitate.
EU rămân doar pentru un "ceva",nu pentru un tot.
EU aleg "totul",doar când în balanţă e nimicul.
EU din nimic găsesc ceva de făcut.


TU ai putea să te întrebi cine eşti,
Tu,când ai ştii cine eşti ai putea începe să alegi.
Tu,când ai alege,ai putea să-ţi face propriile dihotomii.
TU, ar trebui să înveţi unghiurile în grade Celsius.
TU, ai putea să dai la schimb imaturitatea pe ceva seriozitate din jocurile de copii.
TU, ai putea uita să condamni înainte să te vezi între 4 pereţi.
TU,ai înţelege uşor cum se iubeşte dacă nu ai fi atent la ce se întâmplă în jur.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu