"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

duminică, 24 ianuarie 2010

un alt fel de stare de duminică

dimineaţă cu gust însorit de ianuarie inoportun. atâta lumină în jur că s-au speriat toate umbrele şi-au dispărut...soarele,mândru de-o spălare eficientă cu Colgate whitening,îşi arată dinţii într-un mod ostentativ...ar părea la prima vedere că primăvara stă după colţ şi-aşteaptă să se topească zăpada ca să intre în vizor,dar nu,frigul încă se ţine tare pe poziţii...

de ce după decembrie se termină iarna chiar dacă ninge? de ce chiar dacă instalaţiile se lasă uitate până în februarie pe străzi,nici nu le mai băgăm în seamă? de ce ni se face atât de devreme un dor subit de primăvară? dacă ar fi după mine,decembrie ar însemna iarna,iar restul de 2 luni s-ar numi "anteprimăvară" sau "primă-primăvară"...şi dacă mai îngroş puţin gluma,i-aş spune şi iernii "pseudoprimăvară" şi toamnei "sfârşit de primăvară" şi-aşa totul s-ar rezuma la primăvară...numai vara aş păstra-o aşa cum e,ar fi cap de piramidă,totul i se supune ei.





dar,cum alţii au împărţit deja totul după anotimpurile inimii lor,nu-mi rămâne decât să-mi găsesc o stea şi să mă mut.


până una,până mai alta,mai savurez câte-o duminică,mai desenez câteva flori...cine ştie,poate cu atâta soare,cărbune şi hârtie,îmi iese o primăvară.





scriptumPOST: poza unui început de desen(I must confess that I am absolutely "pe dinafară" la desen şi doar cu florile mele ciudate mă încumet să profanez uneori hârtia)





Vank-1000
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. fata, tre sa iti zic.imi place floricica cu albastru.
    si mai imi place cum scrii. muult :)

    RăspundețiȘtergere