"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

miercuri, 13 ianuarie 2010

decline

Uşi închise,dar scoase din balamale,
Cleanţă stricată şi moale din fier,

Ferestrele înnecate în perdele

Ţin cu străduinţă loc de cer...

Pereţii toţi nu sunt deloc albi,

Şi invizibil, negrii de pică,

Oricum ,evident de goi.
Asta-i casa indiferenţei în care trăiţi voi.

Eu,eu n-am picioare ca să trec pragul,
Nu pot intra,
Nu mă pot infecta

Cu aerul îmbâcsit de greu

Al conştiinţei voastre,

Puteţi să vă scoateţi florile din glastre,
Sunt artificiale,n-au parfum,
Sufletul meu e sufletul meu
şi nu vi-l dau sub nicio formă,
nici geometrică,
nici de relief,

nici de guvernământ.


Voi,puteţi să căscaţi gheare,

Să lungiţi priviri aspre,
Să hliziţi zâmbete înfricoşătoare,
Puteţi turna pe casa voastră turtă dulce,
NU mă puteţi convinge,
Nu mă veţi aduce

La adăpostul superficialităţii voastre.


Vă rog,lăsa-ţi-mă afară!
Dorm pe bănci,
Voi fi o pierde-vară,
iarnă,
toamnă,
primăvară,
Le voi dormii pe toate
În foi colorate...
Mă duc în gară şi mai întâi
Îmi trăiesc aşteptarea pe-un peron,
apo î
mi mor viaţa în trenuri,
Devin călător,
Veşnic plecată...

am o singură şansă,

nu o să stau pe loc,

n-am de gând. zbor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu