"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

şi până cânddd??


după ce-ai fost îngheţat o vreme,
căldura o simţi ca fiind durere
şi sângele îţi urlă în artere...
îţi plânge sfredelitor
şi arde,
arde cu dor.


îmbrăţişări
par sfărâmări,
simpli aburi topesc acid,
sărutări,
în loc să dea viaţă,
ucid.
ucid ultima dimineaţă
din vara ce n-a trăit.
e frig
şi ceaţă
şi pielea mea de gheaţă
îţi răneşte atingerea.
am nevoie să stai,
am nevoie să nu-ţi fie frică,
mi-e mie destul...


îmbracă-mă,
îmbracă-mă cu tine,
fă-mi infuzie cu vise
printre buzele întredeschise!
învaţă-mă să mă recapăt,
învaţă-mă să te am!




















Hans Zimmer- ...And Then I Kissed Him
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu