"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

vineri, 15 ianuarie 2010

neconturat.

Încătuşez dorinţe...
undeva pe-un cer de purpură
stelele se bucură...


Dulci,
îmi aduci
buze năuci.

degetele noastre intră în delir,
dansează provocator
şi tocurile lor
se înfig undeva mai adânc
de ţesutul epitelial...
celulele mele dezobişnuite
se bâlbâie şi se bezmeticesc;
curând,ameţite, pierd ritmul...

într-un moment de inspiraţie
îl prind în dinţi pe-al inimii tale
şi-mi pare
că tangoul de răsuflări calde
îmi pune la zid aşteptările...


te-aştept de nu ştiu când
şi m-am concentrat atât,
atât de mult pe-o aşteptare
că nici nu ţi-am recunoscut
venirea...

acum ştiu,
într-un devreme târziu,
că ai fost mereu
un simplu dor
al unui vis neînchipuit încă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu