"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

miercuri, 23 februarie 2011

nu simplu

nu vreau.
azi nu vreau să mă cauți.
nu vreau să îmi spui
nu vreau nimic de la tine,
vreau să-mi dai nimicul,
cevaul are un nume
și eu nu știu să îl strig
așa că țip
nu, nu vreau.

nu vreau să te aud,
mi-e groază să mă aud,
nu vreau să te simt,
nu mă pot obișnui cu mine,
mi-e mult prea greu
să mă accept,să mă văd
față în față.

te rog.
acum nu,
nu mă căuta,
nu-mi cere să te ascult,
nu-mi cere să zâmbesc,
nu-mi cere să pot
pentru că nu vreau.
mi-e bine așa,
mi-e bine fără.

PS: ninge.ninge fără nicio remușcare, ninge ca-ntr-o știu prea bine care zi dintr-o știu eu bine care iarnă.iar eu aici nu mai am loc de atâta zăpadă...aici nu troienește timpul meu. timpul meu e topit în irecuperabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu