"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

marți, 15 decembrie 2009

pentru că. reply to...

  • Pentru că nu te uit nici eu.
  • Pentru că da- "the rest we`ll find out..."
  • Pentru că îmbăţişarea ta de azi o să-mi ţină de cald toată iarna de anotimpuri pe care le petrec fără tine.
  • Pentru că o să fiu în toate rândurile şi paginile pe care o să-ţi verşi privirea albastră.
  • Pentru că o să ne întâlnim mereu undeva mai departe de puncte,de semne de exclamare sau întrebare.
  • Pentru că o să ne vorbim pe aceeaşi margine de lume a universului pe care ni l-am conturat.
  • Pentru că eşti şi îmi vei fi în continuare ceea ce mi-ai fost...
  • Pentru că eşti TU şi nimeni altul.
  • Pentru că am să te aştept oricât şi de aia te rog să te grăbeşti!
  • Pentru că nu vei ştii ce înseamnă bizanteriile mele grafice scrise la subsol.
  • Pentru că ziua în care ne vom lămurii va însemna ceva.
  • Pentru că puţini ştiu şi mai puţini înţeleg.
  • Pentru că poate nici noi nu înţelegem foarte bine ce se întâmplă.
  • Pentru că vinul nostru de vară e pus la păstrare şi-l vom sorbii într-o zi cu nesaţ...
  • ...
  • Pentru că...













Summer Wine
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu