"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

sâmbătă, 12 decembrie 2009

înnodată în zăpadă.


ninge basmatic cu ochi de semilună pătrată,
ninge imaculat de straniu pentru un decembrie cald,
ninge strâmb peste frunte,tăcut peste pleoapă,
îmi ninge pe muchii de cuţit şi lamele taie şi ard...

ninge cu înverşunare şi cu ritm insomniac,
ninge cu ceruri fărâmiţate de iubiri reci,
îmi ning toate sunetele ce ţipă când tac,
îmi ninge pe rupte când ştiu că iar pleci...

ning străzile goale şi-necate în iarnă zurlie,
ning inocent zâmbetele copiilor şi se fac fulgi,
ninge a tine cu de-a-ntregul peste mine,
mă îngropi în zăpadă,mă legi şi mă strângi...






Florin Chilian-Pasaport pentru suflet
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu: