"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

duminică, 20 decembrie 2009

că papucii mei dansează...

ce mai e nou?

urşii albi dansează kabuki în mintea mea.
fulgii se destrăbălează pe ritmuri de jabisen.
frigul dospeşte intrigi pentru pielea mea sensibilă la intemperii sentimentale.

hmm:-?
Zâna Zorilor îşi pierde din imunitate şi se lasă înamiezăzită de un Motan Descălţat.
Visele se nasc pe pupila deschisă la maxim şi mor în perne suflecate pân` la colţuri.
Cuvintele pleacă de pe buze şi se ghemuiesc în pavilionul urechii lui,de acolo nu mai ştiu cum să răzbească.


Am în inimă un cuptor...acel iulie peren de care nu scap...şi coc în el sentimente la sub de 0 cu multe grade.
Îmi postesc gândurile de toţi acEI de care nu mai vreau să ştiu şi mă îmbăt cu sake de ninsoare,e ameţitoare lumina nopţilor îngălbenite brusc de sute de sori artificiali.


Dacă se face primăvară să mă anunţe cineva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu