"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

luni, 1 martie 2010

mărţişor,nu mai eşti...

obşnuiam să îţi spun Mărţişor atunci când venea primăvara,tu erai cel care mi-o aducea...acum primăvara mi-o aduce altcineva...şi totuşi,eşti încă cel mai frumos Mărţişor pe care l-am primit vreodată...


Un 1 martie destul de întunecat,probabil vina e acelora care din neputiinţa de a-şi vărsa căldura răcesc lumea.Nimic nu spune mai mult decât lipsa cuvintelor...

poţi să-mi cauţi petalele uscate prin cărţi din care n-ai putea să citeşti şi poţi să uiţi c-am vrut odată să scriu poveşti,astăzi stelele se ascund printre lacrimi ce n-or să iasă niciodată la iveală. veninul curge într-un zid de care fac toată lumea ţăndări. calmul răvăşeşte pe dinăuntru,dar dă bine la suprafaţă... de care EU e vorba?




Primăveri calde sufletelor ce continuă să viseze!




în poză: mărţişoarele mele dragi ( handmade butterfly- Amanta de inimi )




Un comentariu: