"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

duminică, 7 februarie 2010

BIS.




încă o noapte în fum şi mă las de luciditate,
încă un scâncet de întuneric
şi mă dezbrac de gheţuri...
încă un piept de adormit
şi mă voi trezii cu 3 cutii mai aproape de tine...

oasele curg spre amorţeli dureroase,
dar sunetul nu-mi lasă tălpile,
nu mi le îndupleacă să clipească,
şi ele se duc pe pe valuri încet,
se pierd în sticle roşii cu venin
şi se răstoarnă pe stânci,acolo
unde apele mele iau forma clară
a dorinţei tale...


încă o noapte şi apoi încă nu ştiu câte...
încă o dimineaţă albă în care
să mă trezesc cu gustul stelelor tale
în cerul gurii mele...
încă ceva timp şi faci din mine ce vrei...




Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu