"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

vineri, 12 februarie 2010

acum ştiu.


aparent asasinii folosesc mănuşi de piele pentru a-şi feri buricuţele degetelor să lase ostentativ amprente care să suresciteze satisfacţia prinzătorilor.dar nu!azi am aflat că mai e un motiv: în mănuşi de piele îţi îngheaţă mâinile,implicit sângele-ţi devine rece...şi e doar un pocnet de degete de aici şi până la crimă.




what would I want to kill?
what would you want to kill?


momentan aş ucide iarna.şi-aş face-o cu sânge cald în mine.






photo made by Feli
model: me

4 comentarii:

  1. heii, îţi mulţumesc mult pentru comentarii, mă bucur că îţi place cum scriu.
    ce te face însă să crezi că, afirmând că sunt superficială, mint?

    eu nu am apucat încă să mă uit peste blogul tău dar o voi face foarte curând. mulţumesc din nou:*

    RăspundețiȘtergere
  2. folosesc manusi de piele doarece sunt slabe sanse ca manusile de piele sa lase bucati mici mici de material care sa aiba pe ele macar o bucatica din epiderma criminalului...
    hai sa ucidem iarna. sta cam mult pe aici si devine stresanta. trebuie sa ne scapam cumva de ea.

    RăspundețiȘtergere