"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

vineri, 20 noiembrie 2009

între DANU şi Timp...


"şi da şi da. şi da şi nu. şi nu nu nu,în niciun caz. mă nu ştiu ,chiar nu ştiu...adică...da...de fapt nu.. mă nu cred... sigurrr NU e aşa... BA DA.?"


ştiu cu siguranţă că ultima dată când i-am vorbit lumii i-am spus că e proastă,superficială şi arogantă...i-am spus că e împiedicată,că a uitat să meargă pe tocuri,că îşi avea şi corsetul rostul lui, că pălăriile stăteau bine şi pe căpuţ de seniorită şi pe cel de sir,i-am spus că e anorexică şi bulimică şi plină de prea mult CODoi ,i-am spus să se mai uite şi la norii pe oblic şi nu pe verticală,i-am explicat că dacă mai înclină cu puţin planetă ne prăpădim de tot şi că cele 2 treimi de apă se vor pierde în univers şi ne inundă plânsul şi că plajele acelei singure treimi terestre vor rămâne fără de suflete văratice ascunse în cochilii, i-am spus că peştii o să rămână fără casă şi că o să trebuiască să le facem respiraţie gură la gură ca să simtă gust de viaţă...
apoi am întrebat-o dacă nu o irită la auz foşnetul hainelor care fac dâre trecând unele pe lângă altele rapid pe stradă uitând să dea mâneca, dacă nu i se pare ironic mirosul inexistent de sentimente ce se scurge din priviri, dacă nu s-a săturat să împingă soarele pe cer şi să nu intre în ochii nimănui,dacă nu are senzaţia că blocurile s-au transformat în rafturi cu jucării ieftine chinezeşti,dacă nu are tendinţa ,ca mine, să caute cheiţa de la spatele păpuşilor ca să le facă să meargă sau să cânte, dacă nu i se pare monstruos cum se hlizesc chipurile în vitrine, dacă nu e inestetic să fie atâtea grădini de stâlpi în loc de copaci? i-am strigat în faţă atâtea că nici nu mai ţineam şirul... la sfârşit mi-a spus s-o las în pace că îi stric somnul aşa că i-am spus "Noapte Bună" şi i-am mototolit hârtiile pe care nu se mai pot scrie basme şi le-am dat foc.

M-am făcut scrum de atunci şi încă mai cred că doar timpul mă suflă spre mai departe...timpul şi o cheiţă care mi se înfige în spate,adâncită fiind în rană de o mână căreia încă nu-i ştiu sărutul.





Snow Patrol - Chasing Cars
Asculta mai multe audio Divertisment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu