"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

joi, 6 octombrie 2011

a trecut un timp și mult are să tot treacă...

fără tine,

Edi.


În tine nu va mai lovi nimic, nici măcar vremea, niciodată spațiul. Undeva, mai presus de astea, "tu rămâi la toate rece"... și dacă ceri ceva să te acoperi, îți las iubirea mea pe lângă și dorul pe care am învățat acum să ți-l port.

Nu mă mai întreb, deși încă nu am înțeles
și nu mai plâng, cu toate că ochii mei îți tremură amintirea...
nu pot încă să accept, dar cu ce fel de înverșunare să te aduc înapoi!?


Văd peste tot ceea ce puteai fi .
Trăiesc și simt ceea ce puteai trăi și-n fiecare moment frumos și bun pe care ajung să-l duc la suflet îmi vine în minte cât de multe aveai și tu de strâns în piept.

Victoriile etapelor mele cu viața mă mută mai în față și realizez cât de tare trebuie să mă zbat să fac lucrurile să conteze, să însemne ceva, să lase ceva în urmă și mă bucur, mă bucur de tot ce reușesc să fac cu certitudinea fericită și gustul dulce-amărui că sunt printre oamenii cărora li se dă o șansă să fie orice, cu fiecare zi în plus.

Mi se perindă imagini... developez frânturi de umbre și contururi estompate... am lăsat în mine să crească tot ce a prins sens de la plecarea ta și știu prea bine ce semn ai lăsat încrustat în cel mai adânc for al meu... și dacă e un lucru pentru care să îți mulțumesc este acela că tu, chiar și nefiind, mă faci pe mine să fiu ... mai tare decât aș fi neștiind de tine că ai fost...



Pentru că da, din tine am început să-mi iau lumină și curaj, te-am izolat de tot și te-am pus deoparte .Am făcut din tine îngerul păzitor în care mă-ncred ... - nu știu de ce până nu demult nu puteam crede în asta și nu știu de ce tocmai tu te-ai dovedit a fi acela care să aducă în mine ceea ce lipsea, dar nu am nicio îndoială că meriți să fii tot ce îmi ești.



O să mă doară și are să-mi fie ciudă mereu pentru fiecare clipă care nu se trece în contul tău și pentru fiecare an care se adaugă la absență...

Nu fac din cuvinte ofrandă. Ia toate tăcerile mele ca răspuns...!




PS: "FIECARE MOARTE REPUNE TOTUL ÎN DISCUȚIE, NE OBLIGĂ SĂ NE CONTINUĂM ȘI PARCĂ SĂ NE REÎNCEPEM VIAȚA" - emil cioran








2 comentarii: