"Chiar dacă totul ar fi vulgar, lumina zorilor nu poate fi. Ar trebui s-o privim zilnic ca să redevenim puri..." Emil Cioran

marți, 18 mai 2010

un ALT ceva


Ne botezăm iubirile în marea de alb
şi le legăm la ochi,
de mâini şi de picioare,
apoi lăsăm să ningă timpul peste ele...
Dacă gura deschisă adulmecă fulgii
E pentru ca fericirea să ajungă în stomac
sub formă de fluturi...

când mi-ai spus că mă trăieşti,
mi-a venit idea să-ţi fiu moarte.
n-aş fi crezut că vei fi atât de uşor
de ucis, de scris,de citit,de legat.
ai ţinut o vreme,
mi-ai fabricat nişte fericiri mărunte
şi n-ai mai rezistat.
abia atunci am început eu
să transcriu povestea
ce se scrisese singură deja.

spui că m-ai descoperit,dar eu
eu sunt mai tot timpul în afară de înăuntru.


nici nu-mi trece prin cap să te salvez,
în timp ce tu mă iubeşti
eu sunt prea ocupată să devorez.

şi totuşi mai cumva decât ce a fost,
mai nimic decât ce va fi,
în ce fel îmi voi aminti cândva de tine?

4 comentarii:

  1. "eu sunt mai tot timpul în afară de înăuntru."
    :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Te voi lega in zile reci
    Cu piele grea, imi voi imagina, poate, doar eu,
    Ca esti una din cartile acelea vechi
    Ce vrea rostul sa-l tina la-adapost.

    Rostul cules cu mii si sute de sudori,
    Cu-ndoituri la colturi, stersaturi,
    Te voi recupera in anotimpul urmator,
    Tu nu ma vei mai recunoaste, vei muri.

    Tu nu ma vei mai recunoaste, vei muri,
    Doar pentru-a-mi aparea din nou.


    ps: Mentionez c-a suferit, ca niciodata, stersaturi. Din motive total subiective, totusi. S-a scris, s-a pierdut, s-a scris din nou. Dar in principiu, asta e

    RăspundețiȘtergere
  3. " mi-ai fabricat nişte fericiri mărunte
    şi n-ai mai rezistat. " cam asa sunt ei :)

    RăspundețiȘtergere